Ostróda, dnia 28.12.2020r.
Zapytanie ofertowe
na paliwa płynne
I. Beneficjent (Zamawiający):
Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Wojewódzki w Olsztynie
ul. Dąbrowszczaków 34/3
10–541 Olsztyn
II. Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zamawiający nie przewiduje magazynowania paliw we własnych zbiornikach.
Oferowane paliwo musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla paliw płynnych.
Fakturowanie będzie obejmowało miesięczne okresy sprzedaży z minimum 14- dniowym terminem płatności od dnia dostarczenia faktury.
W okresie realizacji umowy zamawiający przewiduje zakupienie paliw w ilości
– etylina Pb 95 – 2000 l
– olej napędowy – 3 500 l
Wykonawca określi stały rabat od ceny jednego litra paliwa liczony w PLN.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia.
III. Termin realizacji zamówienia:
rok 2021
IV. Warunki realizacji zamówienia
Wykonawca określi cenę jednego litra etyliny Pb 95 i oleju napędowego na podstawie cen obowiązujących w dniu 08.01.2021r.
V. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Oferta powinna zostać złożona na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
2. Oferta powinna zawierać nazwę i adres oferenta, powinna zostać opatrzona pieczątką firmową oraz podpisana czytelnie przez Wykonawcę .
3. Cena oferty musi zostać przedstawiona jako cena brutto (netto + podatek VAT).
VI. Kryterium oceny ofert:
1. Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację całego zamówienia podana w formularzu oferty. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę zawierającą najniższą cenę. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów mailowo lub za pomocą operatora pocztowego.
VII. Termin, miejsce i forma składania ofert
1. Ofertę należy złożyć do Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Rejonowy w Ostródzie, ul. Sienkiewicza 15, 14-100 Ostróda, pan Marcin Krużewski
2. Dopuszcza się złożenie oferty:
– w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego,
– w formie elektronicznej na adres: pkps.cis.ostroda@wp.pl w formie skanu. Dokumenty winny być uprzednio podpisane i opieczętowane prze osobę upoważniona do reprezentacji Wykonawcy.
– dokumenty winny być uprzednio podpisane i opieczętowane prze osobę upoważniona do reprezentacji Wykonawcy.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
VIII. Osoba do kontaktów:
Dodatkowych informacji z ramienia Beneficjenta (Zamawiającego) udziela :
Marcin Krużewski tel. (89) 646-08-93, 784-072-915